Subject: Tutvumine Ametlikes Teadaannetes arhiveeritud teatega järelevalve eesmärgil
From: "Signe Viimsalu"
To: "Justiitsministeerium"
Cc: "Konkurentsiamet"
Date: Mon, 8 Jul 2024 19:33:05 +0300

Tere!

Maksejõuetuse teenistuse järelevalvemenetluses on asi nr 2-19-7701, mille
raames on Teil arhiveeritud vallasasja enampakkumise teade nr 1810545.

Palume sellele juurdepääsu ja/või see Maksejõuetuse teenistusele edastada.

Ühtlasi soovime teada, kes oli see isik (nimi, isikukood), kes selle teate
Ametlikesse Teadaannetesse tellis (üles pani) ja millal (kuupäev,
kellaaeg).

Palume teave väljastada hiljemalt 5 (viie) kalendripäeva jooksul.

Teabe saamise õiguslik alus: PankrS § 70

Menetlus 2-19-7701

<https://www.ametlikudteadaanded.ee/avalik/teadaanne?teate_number=1627908>
Pankrotiavalduse läbivaatamise aja ja koha teade (1627908)

<https://www.ametlikudteadaanded.ee/avalik/teadaanne?teate_number=1648237>
Pankroti väljakuulutamise teade (1648237)

<https://www.ametlikudteadaanded.ee/avalik/teadaanne?teate_number=1718849>
Võlausaldajate üldkoosoleku teade (1718849)

<https://www.ametlikudteadaanded.ee/avalik/teadaanne?teate_number=1730427>
Võlausaldajate üldkoosoleku teade (1730427)
Arhiivis
 <https://www.ametlikudteadaanded.ee/avalik/otsing> Pankrotimenetluses
vallasasja enampakkumise teade (1810545)

Lugupidamisega

Signe Viimsalu

juhataja

Maksejõuetuse teenistus

 <https://maksejouetus.konkurentsiamet.ee>
https://maksejouetus.konkurentsiamet.ee

Konkurentsiameti teenindamisel

 <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

+372 667 2400

Tatari 39 | 10134 Tallinn | Estonia